وادی

هفتـــ... وادی

وادی

هفتـــ... وادی

سلام...

دستنوشته هایم رابه ودیعه می گذارم
امانت دار باشید ..

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

یا سید الکریم

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۲ ب.ظ

میان هیاهو و شلوغی ایام .. ناگاه دلم برای خودم تنگ شد!

پس سری به حیاط خلوتِ دلم زدم


              ***

تا زمانی که شهرری بودم آنطور که باید قدر ندونستم

اما حالا که ... بدجوری دلم گرفته

من و جدا شدن از کوی تو... یا سید الکریم :-(

السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارة سید الشهداء یرتجی

اللهم ارزقنا زیارةالحسین فی الدنیا و شفاعته فی الآخرة ...

ـــــــــــآمـــیـــنــــــــــــــ.. .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۹/۲۰
  • ۱۶۹ نمایش
  • عُبَیدة

نظرات (۳)

دوری چشم رو باز می کنه و دل رو تنگ...
انشاءالله باعث قرب بیشتر دلت بشه
یاعلی
پاسخ:
سلام خانم ذوقی
إن شا ألله ... التماس دعای فرج
رفیق!

مگه الان دیگه هم‌شهری‌مون نیستی؟!!!
بعد چرا خیلی وقته که به روز نکردی؟ :(((

سلام عزیزکم

آبجی کوچولو

تو هم دور شدی و دلتنگ؟؟

اما نه به اندازه من.....

دلم برای همه کس و همه چیز و همه جا تنگ شده...

سلام به همه شان برسان که برایم عزیزند...

پاسخ:
سلآم
چه عجب! کلیک-رنجه نمودین! :-)
چـــــــــــشــــــــــــــــم
شما هم که وب فواطم را به امان خدا رها کردین !!!!
آرزومند آرزوهایت هستم
تمنّای دعا/ در پناه خدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی