وادی

هفتـــ... وادی

وادی

هفتـــ... وادی

سلام...

دستنوشته هایم رابه ودیعه می گذارم
امانت دار باشید ..

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

تمنا

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ق.ظ

چادرمــ...!

مرا ببخش

اگر به تو توجه نکردم

اگر گاهی تو را آزردم و ازتو مراقبت نکردم

اگر تو را جوان نگه نداشتم و چروک رهایت کردم

اگر گاهی بدون توجه به قداست تو باعث شدم حریم تو شکسته شود و دلت از من برنجد


چادر

 و من

میدانمـــــــــ..

تو روزی زبان خواهی گشود و از احوالت خواهی گفت ازینکه بر تو چه گذشت

چادرمــ... !

ای میراث مادر سادات!

تمنا میکنم مرا ببخشی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۰۵
  • ۲۰۸ نمایش
  • عُبَیدة

نظرات (۴)

سلام
خسته نباشید وبلاگ بسیار زیبایی دارید
من وبلاگتونو تو مسابقه ی واجب فراموش شده دیدم و وارد شدم
راستش واسه نزدیک بودن مطالب وبلاگ لبیک یا خامنه ای با وبلاگ شما تمایل به تبادل لینک دارم
اگه شما هم به تبادل لینک تمایل دارید
مارو با آدرس http://yas158.ir/
لینک کنید و خبر بدین تا شمارو هم لینک کنم
درضمن میتونیم تبادل لینکم داشته باشیم
باتشکر
سایبریا
مدیر اصلی سایت http://yas158.ir/
  • حریم آسمانی
  • سلام به وب من سربزن خواستی تبادل لینکم میکنیم

    با سلام

    به این 2 سایت سر برنید و تبادل  مطلب کنید لطفا. به امید همکاری بیشتر و موثرتر و بازدیدهای بیشتر . در صورت امکان ما را لینک کنید

    nocutpress.com

    dolatebahar.com

  • خادم المهدی
  • ای بهترین بهانه ی خلقت ظهور کن..
    صحن نگاه چشمهای مرا پر ز نور کن..

    یامهدی..!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی